........هم نفس
 
یک شنبه 30 بهمن 1398برچسب:, :: 16:46 ::  نويسنده : ش

                                       سلام خوكشل آقاي خوفم

                        عزيزو دلكيم زندگيكم

                                      گركما بزاني تاروه نفس كيشو

                                 وشله كو ومني

                  اي وبلاگ فقط بخاطرو تو

            وش كرو  دلكم گركما هروقت دلت تنگ بي

          بوانيشو ويادم كريقذاوتو پي ومي ومي وم

       حاريت بي ناشيلين؟؟؟ياااا......... نااا منحرف مبه واتم يااا

   ماچت كرو عشقكم آرويچ هواش سردا وروه فره واره ينه /ولي

زمستان پي من وشا چون خاطره اولين ديدارما زنده كرووه هوشومي؟؟؟

12بهمن 85بي پنجشنبه اولين بار چمه وشله كت ديه م اولين نگاه واولين

لبخندت  وپي اول بار وقته لواي دلم بردت چني وت ايتر حر نرانيتوراسي  من چن وشبختنا تو پنج سالن عشقت دانت به من بيني گل آقاي عزيزو من بيه ني هم نفس هرنفسممي پرستم

مخلص شما كلاه قرمزي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







براي تو كه بهتريني
درباره وبلاگ

پنهان كن در آغوشت مرا مرا در نهاني ترين گوشه ي آغوشت پنهان كن آن سوي تاريكي بر پهنه ي زندگي آن جا كه هوا از روياي بهار شفاف تر است و باران سرود آفتاب را تكرار ميكند راز چشمهايت ستاره ي بختم بود كه درخشيد و مهتاب را در نگاهم زمزمه كرد لبهايت خنده را كه سالها بود درگلو گم كرده بودم در چهار سوي زمان دوباره فرياد كشيد آمدنت كوير دستانم را شكوف باران كرد پنهان كن مرا در آغوش مهربانت دوستت دارم خوكشل آقام
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان براي تو كه بهتريني و آدرس adu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 45237
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1